BRAND ARCHETYPES – KAMILA CHYŁA
“Brand Archetypes” to cykl 12 ilustracji, które powstały dla Kamili Chyły – Kod Marki.
Archetyp to Twój sposób bycia, Twoje wartości, Twój przekaz. Czytając charakterystykę archetypów, można odnaleźć swoje odbicie w co najmniej kilku z nich. Są głęboko zakorzenione w kulturze i w naszej zbiorowej podświadomości.
Prowadzenie biznesu w zgodzie z archetypem marki daje możliwość wyróżnienia się na rynku i przyciągnięcia odpowiednich odbiorów. Dziś łatwo jest skopiować czyjąś ofertę i podrobić produkty. Nie da się jednak skopiować znaczenia, historii i osobowości, jaka za tym stoi.
To jest wartość dodana, unikalna w każdym przypadku. Teoria archetypów ma moc wznoszenia biznesu na wyższy poziom.
PROCES PRACY
Przed rozpoczęciem pracy wraz z Kamilą analizowałyśmy dokładnie każdy z archetypów. Dzięki temu uzyskałyśmy esencję każdego z nich.
Analizowałyśmy kolory, symbole, wyraz twarzy i emocje, jakie powinny towarzyszyć konkretnemu tematowi. To była bardzo owocna współpraca i jeden z przyjemniejszych tematów, nad jakimi miałam okazję pracować.
To był również bardzo ważny moment w mojej karierze. Wytyczył moją dalszą ścieżkę i pokazał, co tak naprawdę kocham robić.
rekomendacja
OPINIA KLIENTKI
“Wykorzystuję archetypy marki do budowania identyfikacji wizualnej i przekazu dla klientek przy tworzeniu stron www. Mam gotowe opisy czym dany archetyp się charakteryzuje, czym się motywuje i które wartości są u niego dominujące. Mam dobrane kolory i styl fontów. Brakowało mi jedynie wizerunków poszczególnych archetypów, tak aby już przy pierwszym spojrzeniu oddawały ich dominujące cechy.
Wiedząc, że Izabela jest niezwykle utalentowaną graficzką i tworzy szkice portretów na zamówienie, zapytałam, czy nie chciałaby się podjąć tego zadania. Kiedy otrzymałam projekt pierwszego archetypu – Wiedzącej byłam zachwycona! Iza we wszystkich projektach trafia w punkt. Dokładnie oddaje trudne czasem do uchwycenia wartości czy moce, które dany archetyp symbolizuje. Ewentualne poprawki dotyczą tylko drobnych szczegółów, a współpraca z Izą to sama przyjemność. Bardzo polecam!“.
Kamila Chyła | www.kamilachyla.pl
UŻYCIE ILUSTRACJI
W tym projekcie ilustracje są na bieżąco wykorzystywane do pracy z archetypami marki. Pojawiają się na stronie internetowej Kamili i w social media, jak również w materiałach opracowywanych dla kobiet, które zapragnęły stworzyć swój Kod Marki.
EFEKT KOŃCOWY
Efekt naszych działań to 12 pięknych i kobiecych ilustracji inspirowanych Archetypami Marki. Grafiki umieszczone zostały na stronie Kamili Chyły. Stronę zobaczysz pod tym linkiem.
GOTOWA STWORZYĆ PROJET ilustracji?
Jeśli podoba Ci się to, co robię i chcesz omówić szczegóły zapraszam Cię do kontaktu.