BRAND ARCHETYPES – KAMILA CHYŁA

www.kamilachyla.pl

Brand Archetypes” to cykl 12 ilustracji, które powstały dla Kamili Chyły – Kod Marki.

Archetyp to Twój sposób bycia, Twoje wartości, Twój przekaz. Czytając charakterystykę archetypów, można odnaleźć swoje odbicie w co najmniej kilku z nich. Są głęboko zakorzenione w kulturze i w naszej zbiorowej podświadomości.

Prowadzenie biznesu w zgodzie z archetypem marki daje możliwość wyróżnienia się na rynku i przyciągnięcia odpowiednich odbiorów. Dziś łatwo jest skopiować czyjąś ofertę i podrobić produkty. Nie da się jednak skopiować znaczenia, historii i osobowości, jaka za tym stoi.

 

To jest wartość dodana, unikalna w każdym przypadku. Teoria archetypów ma moc wznoszenia biznesu na wyższy poziom.

PROCES PRACY

Przed rozpoczęciem pracy wraz z Kamilą analizowałyśmy dokładnie każdy z archetypów. Dzięki temu uzyskałyśmy esencję każdego z nich.

Analizowałyśmy kolory, symbole, wyraz twarzy i emocje, jakie powinny towarzyszyć konkretnemu tematowi. To była bardzo owocna współpraca i jeden z przyjemniejszych tematów, nad jakimi miałam okazję pracować.

To był również bardzo ważny moment w mojej karierze. Wytyczył moją dalszą ścieżkę i pokazał, co tak naprawdę kocham robić.

rekomendacja

OPINIA KLIENTKI

Wykorzystuję archetypy marki do budowania identyfikacji wizualnej i przekazu dla klientek przy tworzeniu stron www. Mam gotowe opisy czym dany archetyp się charakteryzuje, czym się motywuje i które wartości są u niego dominujące. Mam dobrane kolory i styl fontów. Brakowało mi jedynie wizerunków poszczególnych archetypów, tak aby już przy pierwszym spojrzeniu oddawały ich dominujące cechy.
Wiedząc, że Izabela jest niezwykle utalentowaną graficzką i tworzy szkice portretów na zamówienie, zapytałam, czy nie chciałaby się podjąć tego zadania. Kiedy otrzymałam projekt pierwszego archetypu – Wiedzącej byłam zachwycona! Iza we wszystkich projektach trafia w punkt. Dokładnie oddaje trudne czasem do uchwycenia wartości czy moce, które dany archetyp symbolizuje. Ewentualne poprawki dotyczą tylko drobnych szczegółów, a współpraca z Izą to sama przyjemność. Bardzo polecam!“.

Kamila Chyła | www.kamilachyla.pl

UŻYCIE ILUSTRACJI

W tym projekcie ilustracje są na bieżąco wykorzystywane do pracy z archetypami marki. Pojawiają się na stronie internetowej Kamili i w social media, jak również w materiałach opracowywanych dla kobiet, które zapragnęły stworzyć swój Kod Marki.

EFEKT KOŃCOWY

Efekt naszych działań to 12 pięknych i kobiecych ilustracji inspirowanych Archetypami Marki. Grafiki umieszczone zostały na stronie Kamili Chyły. Stronę zobaczysz pod tym linkiem.

GOTOWA STWORZYĆ PROJET  ilustracji?

Jeśli podoba Ci się to, co robię i chcesz omówić szczegóły zapraszam Cię do kontaktu.