Anna Heart
Projekt stworzony wraz z zespołem Kamila Chyła Kod Marki. Cały projekt zobaczysz tutaj.
“Twoje serce zna drogę, biegnij w tym kierunku” – Rumi.
Anna Heart to marka, która pomaga twórczym kobietom odzyskać kontakt ze swoim prawdziwym Ja, odkryć duchową moc i podążać drogą piękna.
Anna dzieli się swoimi metodami, praktykami, medytacjami. Zaprasza do Twórczego Życia aktywując Twój potencjał.
Projekt naszej współpracy obejmował:
- Projekt logo w kilku wariantach
- Moodboard i Brandboard
- Dobranie kolorów
- Dobranie fontów pasujących do marki
- Projekty graficzne do social mediów
- Projekty graficzne do Sklepu
LOGO
Logo Anny składa się z dwóch elementów: znaku graficznego – akwarelowego serca oraz z logotypu Anna Heart. Logo przybiera różne warianty tworząc logo główne, logo alternatywne oraz ikonę. Delikatne, artystyczne serce odzwierciedla najważniejszą wartość na jakiej bazuje Anna w swojej pracy.
BRANDING
Kolory marki są delikatne, jednolite i kobiece. Bazują na pudrowym różu, odcieniach moreli, beżu oraz złotym. Róż to radość i kobiecość, wdzięczność i miłość bezwarunkowa. Złoto to wiedza i obfitość.
BRANDBOARD
najedź kursorem na zdjęcie
STRONA WWW
najedź kursorem na zdjęcie
ZNAK GRAFICZNY
W projekcie Anny dobrałyśmy również znak graficzny. Postawiłyśymy na złotą różę, która jest delikatna a jednocześnie wyrazista i pełna ciepła. Róża nawiązuje do pracy Ani, ale też jej natury, osobowości. W projekcie strony dodatkowo pojawiła się także peonia nawiązująca właśnie do znaku graficznego.
Fonty | Czcionki
W projekcie Anny zostały wykorzystane dwa fonty nadające charakter całej marce.
Główny font to Combinado Script. Jest delikatny, lekki i zmysłowy.
Fontem uzupełniającym jest Existance Light – czytelny, przejrzysty i elegancki.
Grafiki
Grafiki Social Media zapewniają spójną komunikację i promocję produktów czy usług, a także pomagają w utrwaleniu wizerunku marki w pamięci odbiorcy.
GOTOWA NA NOWĄ identyfikacjęTWOJEJ MARKI?
Jeśli podoba Ci się to, co robię i chcesz omówić szczegóły zapraszam Cię do kontaktu.